Alasse 2009.07.02. 23:55

Ma levizsgáztam britlitből (jobb esetben). Jött apám, hogy hazacuccoljon, ami nem kell nyárra ( mint pölö télikabát, csizmat, szótárak, eetécé). Ez alatt azt kell érteni, hogy felhozta a csodálatra méltó 18 éves kis barátnőjét, az ő öccsét és a kiskutyájukat (nemvicc) és elvárta volna, hogy én hagyjam félbe a britlit vizsgámat, mert nekik ötre Siófokon kell lenniük. Hát no comment. Az volt a legszebb, hogy KÉZEN FOGVA JÖTTEK, szóval még azt se hihették az emberek, hogy a tesóm a csaj... Persze húgom lehetne, de nem baj. Miért nem szarom le, hogy mit gondolnak  már mások... Mondjuk az a kisebbik ügy, hogy mások mit gondolnak: én mit gondolok. Szerintem annyira undok fejet még nem mostanában vágtam.

Mellesleg szólva, mondom apámnak, hozzon vmi kaját már nekem otthonról, mert saccperköbgyök egy hónapja nem voltam otthon, kicsit már ennék vmi normálisat... Erre hoz egy ilyen tíz centi átmérőjű (se) Tesco gazdaságos pizzaszeletet (amit annak csúfoltak). Hát kb ilyet én is tudok venni is meg még csinálni is (csak ahhoz lusta vagyok). Most mit mondjak, apám sose volt az  a kifejezetten törődő fajta, főleg, hogyha rólunk van szó a tesómmal. Persze biztos vann benne a törődésnek halvány kis szikrája, ez a csaj nem véletlenül lehet vele egy éve, csak biztos annál jön ki, akihez érdeke fűződik. Szomorú, de apámnak nem fűződik érdeke hozzám.(se)

Délután megint elkapott ez a fenétseérdekelazélet-hangulat, illeve hát mintha ki se jöttem volna belőle, reggel azzal nyitottam ki a szememet, hogy bazzz, már megint reggel van, ezt nem hiszem el, ha alszom, legalább nem jár az az agyam meg blabla. Olyan öt körül jobban lettem (nagy beszólás: "Tessék, most te fogsz stukálni, háháhá, te szopsz!" xD nagyon nagy), azóta meg tengek-lengek, elvileg holnap este valami normális hangulatban hagyom el a gépem táját már (rajta leszek az ügyön, positive reinforcements, sötöbösötöbö)

Ha valakinek van valami normális "hogyan hagyjuk abba a depizést csokizabálás nélkül"-receptje, szeretettel várom a facebookjunky@hotmail.com címre.

A bejegyzés trackback címe:

https://facebookjunky.blog.hu/api/trackback/id/tr371223364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása