Alasse 2009.08.29. 19:30

És már csak egy napot dolgozunk együtt puszipajtival :( de szar lesz nélküle...

Ma bementem dolgozni. Szombaton. Este Hajógyárin voltunk, szóval jó sokat aludtam. :) Aztán indítottam vagy 5 hívást, csináltam egy szerződést, úgyhogy inkább be se írtam magam, egy idő után csak msneztem.

Leosztottam az egyik sales-es faszit ma :D Panaszkodott, hogy volt egy csaj, akit megdughatott volna, v mi, de mégsem tette, mert nem akar tőle semmit, aztán mondtam neki, hogy még jó is, mert aztán számolhatott volna a lelkiismeretéve, ha van, hogy kihasználta a csajt... később kiderült, hogy exemnek nem mondható exem mellett ül és tudja, h ki vagyok. Ennyi.

A bejegyzés trackback címe:

https://facebookjunky.blog.hu/api/trackback/id/tr21347022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

leomcholwer 2009.08.30. 15:09:50

Még mindig nem költöztél át Blogsopt-ra ??? - Útálok mán a vipmail-emmel belépni XD

Alasse 2009.08.30. 18:38:54

Á, amennyit blogolok, nem érdemes ezzel baszakszani :D

leomcholwer 2009.08.30. 23:14:02

@Alasse: Olvasni RSS olvasón olvasom, csak mindig belépni hogy kommentelhessek ... elfáradnak az ujjaim :D
süti beállítások módosítása