Alasse 2009.06.18. 22:22

Az előbb néztem mások blogjait, hogy ötlelet merítsek, hogy hogyan ne nyavajogjak, de úgy látom, ez senkinek nem megy, háháhá.

AZt még nem írtam, hogy kiköltöztem a 309-ből, mert a hülye picsa volt szobatársam olyan hisztirohamot levágott, hogy kaptam a cuccomat múlt csütörtök reggel és az első busszal mentem haza, hogy én ezt nem tolerálom. Én aláírom, hogy stresszes az ember vizsgaidőszakban, de hogy EZ rajtam verte le az egészet... Valamelyik nap pl közölte velem, hogy én SEMMIT NEM CSINÁLOK. Kicsit... hogy is mondjam... meglepett a dolog, mivel gyakorlatilag sose találkozunk, mert én dolgozom, meg itt se nagyon vagyok általában, meg amúgy köze sincs hozzá, még ha semmit sem csinálok (ezt is elmondtam neki, mert akkor még azt hittem, ér valamit, ha beszélek hozzá, de a saját hangján kívül úgysem hall meg semmit) Aztán nekiáll hisztizni, mint egy óvodás és Facebookra kitenni azt a status update-et, hogy ő szebb, okosabb és több a barátja nálam.... Akkor már otthon voltam és úgy ültem a gép előtt, hogy na, most pofoznám fel, ha ott lenne... Hát mintha féltékeny lennék rá kb. AZtán így emiatt záros határidőn belül ki is költöztem, természetesen hozva minden cuccomat, mint pl tévé, szendvicssütő, switch (;)), ilyenek. A szobában semmi sem maradt gyakorlatilag, csak a hűtő, ami még mindig az enyém pl. Robi fel is ajánlotta, h segít kihozni (háháhá) Aztán töröl ezek után Facebookról és írt egy üzenetet...

 

"Fruzsi, csak a tisztázás végett:
SEMMI OKOD a megsértődésre"

"A kiköltözéseddel pedig azt is megerősítetted, hogy nem akarsz további kapcsolatot fenntartani velünk, tehát már nem vagyunk "barátok" (ha úgy gondolod, hogy igen, akkor megértem a meglepődöttségedet, hogy letöröltünk). De nézd az előnyét: legalább nem kell állandóan a mi adatlapjainkat csekkolnod, hogy éppen, mit írunk ki, és nem fogod így magadra venni!

 

Mondjuk engem sem kell félteni, meg is írtam, hogy

Én nem csekkolgatom az adatlapodat, eszem ágában nincs, de ha már úgyis annyival okosabb vagy, kitalálhatod, hogy news feedben kiadja a status update-jeidet.
A kiköltözésemről meg még annyit, hogy nem csak ebben az egy hétben, hanem még utána is szúrós szemmel néznél rám, ha feljebb merném emelném a hangerőt és neked nem akarok elszámolással tartozni arról, hogy mit csinálok (bár szerinted úgyis semmit).

A bejegyzés trackback címe:

https://facebookjunky.blog.hu/api/trackback/id/tr621194299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása