Itt a céges levelezőrendszerben talált levelek lesznek, a két legseggebb, legrosszindulatúbb, legpletykásabb hülye 'csától.


Sent: Friday, October 09, 2009 1:51 PM

To: Koródi Szilvia

Subject: RE:
szerintem is nagyon durva amit művelnek
és bolond a B. h megbízik benne, én nem tenném, bár én neki nem könyörögném
ivssza magam, mindig fényezteti és sajnáltatja magát

figyeld meg, ha ez így megy
dobbantani fog

b. –val nincsenek közös nevezőn
ez látszik, de Fr . igen

és nagyon akar tetszeni –fr.-nak
nem tom miért nem veszi észre B.

nagyon meg fogja szívni, 2,5 fél
év alatt nem tanulta meg kezelni a fiút
From: Koródi Szilvia

Sent: Friday, October 09, 2009 1:49 PM

To: Batho Zoltan2

Subject: RE:
nam megjött az ifjú pár …. J

Én mtam anno b nak hogy
figyeljen Fr ra meg Kr ra de Ő azt mta sz te nem és Ő megízik Kr ban .
Engem azlrt idegesítene a dolog, főleg, hogy B mesélte régebben ,hoyg Kr azért
akart vele szakítani mert b vmi régi srácnak mert irni … Semmi nem volt csak
irogatak de áll Kr teljesen kiakadt, hogy akkor ezek után nem tud benne
megbízni és újra kell gondolni a kapcs tukat. Kis Ego. Ő meg most itt kavar ls
csak az nem látja aki nem Vak… Nem is szivatják azóta a többiek B meg Kr. hogy
egy pár…. megfigyelted?

A bejegyzés trackback címe:

https://facebookjunky.blog.hu/api/trackback/id/tr881440240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása