Alasse 2009.05.29. 14:24

Ma töredelmesen bevallottam Rékának a robisztorit, amire ő mondta, h őt Robi csak annyira érdekli, mint egy barát, meg h ja, ha ennyire bejön nekem ő, akkor fasza, este megyünk is fel Robihoz bandázni :) Mondtam, h most nemkösz, de majd esetleg egyszer. :P Ilyen is előfordul.

Megkaptam a SIM-kártyámat, beletettem a telefonba, a hülye seggfej Nándi meg nem ütötte ki az alapból T-mobile-os telefont, így nem tudom használni. Szerintem ilyen már nincs.

A bejegyzés trackback címe:

https://facebookjunky.blog.hu/api/trackback/id/tr761150979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása