Alasse 2009.10.01. 01:48

...

Na, már lassan azt sem fogom tudni, h mi az , hogy blog.

Hol is tartottam... Kirúgtak az Enternettől, de lett jobb munkám. Nem , mintha annyira kéne ez év közben, de hát a pénz az mindig jól jön, lusta nem vagyok ILYEN TÉREN és már kurvára unatkoztam itthon a semmittevésben... nekiálltam takarítani. Már nem találtam semmit munkanélküliségem kemény egy hetében, annyira rend volt:)

Hát az új meló meg jobb, mert nem kell telefonálni és hát az Első Számú Közellenséggel sem kell minden nap szembesülni.. bár valami hallottam, hogy pletykál  a hátam mögött, hogy hallanom kéne az ő verzióját arról, hogy mi volt köztünk, de hát erről nem kaptam felvilágosítást, mondván, hogy kérdezzem meg őt. Inkább kapja be szépen lassan.

Szobatársam itt horkol velem szemben, de valami kurvahangosan. Én nem is értem, hogy egy lány hogy horkolhat ennyire. Napok óta én sem alszom rendesen miatta.

Na, ez a mai pletykadolog meg méginkább felbaszta az agyam, úgyhogy ezért van, hogy hajnali 1:46kor itt mókulok még.

Nem vagyok idegbeteg, mérsékelten kibaszott dühös vagyok a mai napra alapból.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://facebookjunky.blog.hu/api/trackback/id/tr971419810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása