Alasse 2009.03.30. 15:15

Unom a banánt :)

Mostanság kicsit túlzásba vittem a banános dolgok fogyasztását (banános tea, banános tej, banános krémtúró, banános joghurt, banános anyámkínnya), úgyhogy áttérek a narancsosra asszem.

Ma meg vettem csomag Pöttyöst, mert rá volt nyomtatva egy Ájfón (bakker, már a Pöttyösön is Ájfón van), hátha nyere már végre-valahára egyet. Szerintem amennyit kampányoltam nekik, simán adhatnának egyet. Erről jut eszembe, amikor múlt féléves nyelvfejlesztésre Ryannek reklámokat kellett bevinni, vitte is mindenki, hogy Lego, mert a gyerekek fantáziáját fejleszteni kell, meg kampány a környezetszennyezés ellen; sekélyes, sznob p.csa Fru meg előveszi az ájfónreklámot... Hát kicsit se volt ám ciki... De végülis még akkor is inkább éreztem magam embernek, legalább nem vagyok képmutató. :D Habár a sznob se jobb semmivel.

Még 26 nap a Moog-koncertig. ^^

A bejegyzés trackback címe:

https://facebookjunky.blog.hu/api/trackback/id/tr71035294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása