Alasse 2009.10.02. 14:51

Azt kell, hogy mondjam, hogy az Enternet nem szenved hiányt seggarcokban, pletykásokban vagy totál süket idiótákban. Ezt a sztorit, kérlek, hallgassátok meg és okuljatok belőle.

Olivér- x320 üzenete:

de ha akarod tudni nekem is van verzióm

te beöltöztél macskanőnek

és nyávogtál

én beöltöztem Batmannek

és futottam

És mielőtt még akárki szó szerint venné a fenti dolgot, ez átvitt értelemben van. (NEM VOLT ILYEN :D)

Aztán egy harmadik fél ezt visszapletykálta egy barátnőmnek, Olika számonkérte Anitát, hogy ne pletykáljon, és különben sem volt köztünk semmi, én csak kitalálom... (de egyébiránt megkérdezte, hogy mit mondtam, milyen volt, meg azért úgy azt nem mondtam, hogy mekkora van neki... ? Szánalom), aztán Oli nekem meg azt mondta, hogy helyre tette Anitát... közben meg azt magyarázta neki, hogy én kavarom a szart és nem is történt semmi.

Hát ezt muszáj volt leírni, hihetetlen, hogy ekkora szarkeverőgép legyen valaki. Na, meg hát hogy utána engem nézzenek hülyének. De végülis ez őt jellemzi legfőképpen és anyám is megmondta, hogy meg kell neki bocsátani, ha nem is kéri, mivel neki ennyi ész jutott.

Csak nehogy egy metroszexuális oktasson ki engem a nyávogásról, héka :D

aztán meg ez volt:

Te meg kapd be, nem? de! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://facebookjunky.blog.hu/api/trackback/id/tr261422959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása