Alasse 2009.06.27. 10:41

Tegnap megszólalt az ébresztőm és úgy döntöttem, hogy neekm se erőm nincs felkelni, se pedig eldönteni nem tudom, hogy mit vegyek fel, nincs erőm kivasalni a hajam meg lezuhini, szóval úgy döntöttem, inkább visszafekszem. Dél körül felébredtem, Klaudia hazament, én meg egyedül maradtam. Jön a folyosó informatikusa, hogy nem jó játék a netkábelt kihúzogatni, mert minket fognak lebaszni kolinetről. Jóvan, mondom, aha. Aztán egyik volt cukorbogyó szobatársamnak ki volt írva MSN-re, hogy báttya mondta, hogy akkor feljön és nem is tudom mit csinál a nem is tudom milyen jelzőt használt rám, szóval velem. Na, jó, letiltottam, felmentem Barbihoz totál rottyanás állapotban (zuhiból kijött kócos hajjal, nulla smink, meg nemtom), bejön Robi, mondom, pont ez kellett most nekem. Erre mondja, hogy midegy, már úgyis megismer a lábamról is... Mondtam, h jójó, dumáltunk, lejöttem, ő meg mondta, h mielőtt megy haza, majd lehet lenéz. (ez sose törént még meg ezelőtt....) Közben visszajöttem, egy rakat informatikus meg diákbizes kopog az ajtón, hogyha mégegyszer előfordul, hogy netkábel meg nem tudom, akkor bizony ki leszünk baszva a koliból rövid úton, de ha mégsem, akkor meg fél évig nem lesz net, blablablabla. Jól van, mondom, ennyi elég lesz ebből a napból. Feljött végre MSN-re az aktuális nagyő, elkezdtem dumálni vele, erre már megint kopognak, mondom, ha még vki felhúz, rosszul leszek... Lejött Robi. Hozzám. Azt hittem, eldobom az agyam, ekkora armageddont, egyikkel msnezek, a másik meg házhoz jön... :) Erre Barbi rábeszélt, hogy hagyjam most kicsit  a másik jofilyut, lépjek le szépen msnről mert úgyse sok ilyen alkalom lesz. Hát na ja. Aztán Robi úgy éjfél körül elment, jött Dóri melegváltásban, szóval kurvasokat aludtam. Éljen a koli.

A bejegyzés trackback címe:

https://facebookjunky.blog.hu/api/trackback/id/tr831211620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása