Alasse 2009.03.04. 17:50

BAKKER!!!!!!!!!!!! Tudtam, h van csaja ennek a tetűnek. Remélem, megemelíti neki, h egy érzéketlen robot. De utálom.

Most mennyire lenne szomorú és patetikus azt kívánnom, hogy bárcsak törné össze a csaj a szívét úgy, ahogy ő az enyémet... Ja, nincs is szíve. Nem szóltam.

Elolvastam az előző postot. Nemhiába, jó ez a kombinatorika. ;) Én emg nem vagyok olyan hülye, mint aminek látszom. :)

Szólj hozzá!

Címkék: ex

A bejegyzés trackback címe:

https://facebookjunky.blog.hu/api/trackback/id/tr94981442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása