Alasse 2009.02.09. 15:17

Az új hepp az iwiw üzenőfal. Szerintem én vagyok ott a legelvetemültebb, legérzéketlenebb és fokozhatnám... Eltűnt egy kaposvári egyetemista, ezt kb 100 ismerősöm kitette minimum kétszer, szóval már kétszázadszor kicsit unalmas volt. OK, felfogom, hogy mi van, de akkor is, az iwiw miatt ment fel  a pumpa bennem, amire ki akartam írni, hogy ez paradoxon, kaposvári egyetemista nem tűnhet el, max főiskolás... Na, de inkább elsunnyogtam a dolgot, hamár... A tegnap elhunyt sportoló ügyében pedig az egyik kedves 16-18 (?) éves ismerősöm kijelentette, hogy a kormány a hibás. Hőő, hát Fru nem akart felhördülni megint, hogy neked biztos semmi kapcsolatod a szüleiddel, öregem, mert úgy próbálod felkelteni biztos az érdeklődésüket, hogy az ő gondolataikat szajkózod. Mellesleg elegem van, hogy minden 15-20 éves ismerős minden második mondata az, hogy hülye kormány, mikor jóformán fogalmu(n)k sincs róla. Mellesleg én azt vallom, ha egy ország szarban van, akkor azt egy kormányváltás nem fogja rendbehozni. Meg úgy látom, hogy a politikus az csak politikus; úgyis előbb csak a saját zsebét fogja megtömni. Vagyis végülis ez nem is annyira politikus-tulajdonság, szerintem ha én emgtehetném, én se szalasztanám el az alkalmat, hogy szert tegyek egy kis extra jövedelemre, ha már úgy esik :) Kinek ne kéne luxusautó meg villa Malibun, ha megteheti :))) Mondjuk szerintem először vennék magamnak egy valamit érő diplomát és aztán viszajönnék nyelvészetet tanulni... :D (az is valamit érő, csak nem a pénzes értelemben. :D De majd én lelkiekben gazdag leszek, ha nagy leszek. Azon felül munkanélküli :P )

Dilemmázom még most a mesterképzésen is. Igaz, csak jövő ilyenkorra kell eldönteni, de bejött ez a minor-dolog.. ahj, persze, ahova felvesznek, oda megyek.. nyilván. Persze a Kaposvári "Egyetem"-re nem jelentkezem, azt még mindig színvonalon alulinak tartom... De lesz-e ott egyáltalán mesterképzés? :)) Úúú, be kéne fejeznem a fikázását, mert még valaki elolvassa ezt onnan, jön és lefejez. Megyek, nézek egy kis wowp-ot inkább :)

A bejegyzés trackback címe:

https://facebookjunky.blog.hu/api/trackback/id/tr34932487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nendike75 2009.02.13. 15:16:05

Onnan jövök. : ) Nyugi! Fejed marad a helyén! :)))))

Petrocska 2009.02.16. 11:09:43

Hali!
Fejed marad, ámbár hozzá kell tenni, hogy Kaposváron is van egyetem. Nem csak főiskolai karai vannak. :-P
Az eltűnt lány. Én ugyan nem raktam ki, kirakták helyettem sokan. Viszont ismertem Őt és vacak egy helyzet... :-(
Kormányos dologgal egyetértek, csak a zsebtöméssel nem. :-P Mindenesetre ha ilyen pályára vetne az élet, majd megyek hozzád kőőőcccsön'kérni. :-P És nem mondhatsz nemet... X-)
Kaposváron akarnak mesterképzést indítani, de idén még nem jön össze. Talán jövőre. Mire Te végzel. :-P Bár ha jobban belegondolok, lesz mester, de csak az ÁTK-n. Vagy a GTK-n? Fene tudja... X-D
süti beállítások módosítása