Alasse 2009.06.04. 19:08

Tegnap este krónikája:

Magyaricsra tanulnék. Betolok egy energiaitalt, nekiállok olvasni a jegyzeteket. Jön Klaudia, tök beteg. Főztem neki teát, mondom, menjünk má ki dumálni, m Rékáék tanulnak. Kimegyünk, ülünk kint egy fél órája, jön Robi meg egy hülye haverja. Robi nagyon édes meg aranyos volt, rohaggyak meg még kavarni fogok vele.... Mindegy, illetve nem, csak most mindegy. Elég a történethez, h kint voltunk egy jódarabig és jönnék be, erre kizártak a szobából. Klaudiánál aludtam. Jegyzetek, nuku. Így jár, aki hangoskodik... (?)

Reggel megyek le a lépcsőn, sájni, csillivilii, ki volt vasalva a hajam meg akkor tettem pont fel alapozót, és ma van a szerencsenapom, jön szembe Robibéjbe. Mondta. h sok szerencsét a vizsgámhoz, egyem meg, lett is. Nem tudtam semmit ugye, az előttem ülő csaj meg olyan szép nagy betűkkel írt... :P

A bejegyzés trackback címe:

https://facebookjunky.blog.hu/api/trackback/id/tr91163928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása