Alasse 2009.04.22. 18:20

Hogy folytassam tovább a semmiről való blogolást, ma, a fogyókúrát ünneplendő, ettem végre hepimílt. Kaptam hozzá 2 túrórudit meg egy tök fasza kis dobozkát, amiben van egy aranyos "bucsus" karkötő (muha), egy kék cerka meg pár szintén édes lap :):)

 

 

 

 

 

 

Beadtam a kolijelentkezést. Csak a KUK-ot jelöltem meg, de ha azt írják, hogy "felvéve: KCSSK", én megölöm magam. Komolyan!

A bejegyzés trackback címe:

https://facebookjunky.blog.hu/api/trackback/id/tr241080474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása